01.06.2015

Na pożegnanie maja.

Wczoraj przełożyłam kartkę w kalendarzu i dopadła mnie nostalgia... za czymś co przeminęło, za najpiękniejszym miesiącem w roku. Słoneczko pięknie świeci, grzeje ale nie praży. Dopiero teraz mogę w pełni cieszyć się PRAWDZIWYM smakiem i zapachem moich ukochanych pomidorów. Trawa ma barwę soczystej zieleni, jaka ani wcześniej, ani później już nie będzie. Kwiaty, które cieszą oczy nie tylko podczas spacerów. No i truskawki... Te pierwsze smakowały wybornie, podane w syropie (wcześniej zasypane cukrem aby puściły sok) w ryżowej otoczce... PYCHA! :D
Pieski doczekały się sezonu balkonowego, zażywają kąpieli słonecznych dopominając się o nie każdego dnia.
Maj to także miesiąc, w którym mój biologiczny zegar przesuwa wskazówkę do przodu. Tak, bo ja „majówka” jestem ;) 23-go maja obchodziłam urodziny i chciałam serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy o mnie pamiętali. Tego dnia nie było przy mnie ani Męża, ani Syna, ale jak zawsze odwiedzili mnie Rodzice oraz Ciocia. Kochani, dzięki Wam tego dnia nie czułam bólu samotności. Dziękuję za wszystko  :*

Muszę jeszcze kilka słów skierować do Anusi... Pamiętacie Anulkę? Musicie pamiętać, bo tej ciepłej i serdecznej osóbki nie da się zapomnieć, pisałam historię Ani Tutaj: ANULKA
Anulko, wiesz, że jako pierwsza złożyłaś mi życzenia? Szczerze mówiąc spodziewałam się tego, bo zazwyczaj to czynisz :) Twoje słowa nigdy nie są oklepane, sztampowe, lecz płynące z głębi serca. Dziękuję Ci za te dwie piękne treścią piosenki („Biały latawiec” i „Pada deszcz”), które zaśpiewałaś mi podczas rozmowy przez Skype. Wiem ile kosztowało Cię to odwagi i stresu. Ty nawet chyba nie wiesz, że wówczas wzruszyłaś mnie do łez, bo nie patrzyłaś w tamtym momencie prosto w kamerkę... Dziękuję Aniu, ściskam Cię bardzo, bardzo mocno :*
-
 -
Zawieszkę serduszko z akrylowych koralików dostałam jakiś czas temu od Mamy...
 -
 -
 -
 -
 -
 -
Wianuszek z akrylową zawieszką to także podarunek od Mamy...
 -
Gałązki z drutu i perłowych paciorków "przerobiłam" na wianuszek.
Tak się składa, że i ta ozdoba jest od Mamy :)
Dziękuję Mamuś, wiesz czym sprawić mi przyjemność :*
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
***
Synu, dziś 1 czerwca - „DZIEŃ DZIECKA” i pomimo że za dwa miesiące skończysz 20 lat,
dla mnie zawsze pozostaniesz dzieckiem...
Z tej okazji życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń
oraz oczywiście tego, co w życiu najważniejsze czyli zdrowia.
A wszystkim zerkającym do „BLACK – WHITE home and me” życzę słonecznego czerwca :)