26.04.2015

Metalowe abażurki.

Niziutkie lampeczki stały kiedyś na słupkach przy oknie w salonie. To właśnie podstawy tych lampek użyłam do zrobienia nowych. Metalowe kubeczki na przybory biurkowe służyły mi przez jakiś czas jako lampiony. To one stały się teraz abażurkami, wystarczyło dorobić praktyczne mocowanie, które wykonałam z mocnego drutu w zaledwie 10 minut. Efekt końcowy zachwycił mnie ogromnie! :D
-
-
Lampki ustawiłam po obu stronach łóżka na parapecie. Dają zza woalowych firan piękne światło i dodatkowo nie rażą w oczy. Idealnie wpasowały się w klimat pokoju. Zdecydowanie teraz to pomieszczenie jest moim azylem, zwłaszcza wieczorową porą ;)
-
 -
-
 -
-
 -
-
 ("kącik kawowy" także ma swoje źródło światła)
 -
 -
-
A Wy, co wolicie, salon czy sypialnię?
Miłej niedzieli, wypoczywajcie :)