20.12.2014

Odcienie szarości.

W ostatnim czasie przybyło mi kilka tekstyliów i przedmiotów w szarym kolorze. Jako że preferuję „kolor bez koloru” do którego zaliczam wszelkie odcienie szarego oraz „brudny”, zgaszony beż, gromadzę tę kolorystykę z myślą o nowym „m”. Oczywiście w dodatkach nadal prym wiedzie podstawowy zestaw B&W.
*
Szarych firan szukałam od dłuższego czasu. Tylko tego koloru brakowało mi do kompletu obok białych, ecru, beżowych i czarnych. Trafiałam na „szaraki” ale zawsze nie takie; a to z grubszej tkaniny, z dekoracyjnym splotem, z błyszczącą nitką... Preferuję firany woalowe, gładkie, matowe i tylko takie posiadam w swoim "m". Lubię gdy firana może pełnić również rolę zasłonki, a przy tym pomimo ciemnego koloru (czerni!) całkowicie przepuszcza światło dzienne tym samym nie zacieniając wnętrza. Teraz to tylko przymiarka, w oknie zawisną dopiero na nowym miejscu lub na wiosnę (jeśli się nie doczekam przeprowadzki) ;)
*



-
Poszewki na podusie wypatrzyłam latem podczas zakupów w Biedronce.
Nie mogłam ich sobie odmówić, zwłaszcza za taką cenę... (7.99)
-
-
-
Łazienkowy „kosz” na bieliznę w postaci ogromnej torby z uszami, które po złożeniu tworzą okrągły wlot
na wrzucanie rzeczy to rezultat dużych przecen w sieciach "H&Y" (z 99 na 27zł)
Lubię taaakie rabaty! ;)
-
-
Szara firana z nadrukiem „New York” (woalowa rzecz jasna) pełni u mnie rolę kotary przy wejściu do sypialni.
Stojący obok manekin dopełnia całości.
Nadruk jest widoczny zarówno od strony pokoju jak i przedpokoju.
Kupiliśmy ją także w Biedronce za 50% ceny (19.90)
-
-
Kocyk polarowy ze wzorem patchworkowym dostałam w prezencie gwiazdkowym od ukochanej Cioci Stasi.
Posiada mix odcieni szarości, zgaszony beż, kroplę bieli i czerni czyli zestaw moich ulubionych kolorów.
Jest przecudny!
-
-
Kalendarz ścienny na Rok 2015 to także prezent od mojej Cioci. Czarno-białe zdjęcia z „kroplą” koloru oprowadzają nas po najsłynniejszych miastach świata. Powiesiłam go tuż nad walizką podróżną, razem tworząc zgrany duet.
Ponieważ miesiące są na osobnych kartkach, kiedyś zrobię z nich galerię, którą umieszczę w sypialni lub przedpokoju.
-
-
Chyba nikt nie potrafi tak doskonale trafić z prezentem w mój gust jak właśnie Ciocia Stasia i moja Mama (są siostrami) :) Dziękuję Ci Ciociu i życzę cudownie rodzinnych, spokojnych Świąt.
Całuję i mocno ściskam :*
***
Drewniana gwiazda pomalowana na szaro to zakup sprzed zaledwie kilku dni.
Idealnie pasuje do białego świecznika z szarą świecą... (KiK 7.99)
-
-
Dla kolorystycznej przeciwwagi coś delikatnie beżowego z czarnym nadrukiem.
Komplet dwóch poduszek utrzymanych w tematyce podróżniczej; stare mapy, kompas, okręt, książki, stemple pocztowe... Zdobią skrzynię w przedpokoju i służą jako oparcie dla strudzonych długim marszem domowników ;)
-
-
To tyle na dzisiaj w szarej tematyce.
Wracam do "świecidełek" bo Święta tuż, tuż...
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój wirtualny świat.
Trzymajcie się zdrowo i świątecznie „kolorowo”! ;)