02.09.2014

"Roczek"

1 września 2012 poznaliśmy się
1 września 2013 wzięliśmy ślub
1 września 2014 obchodziliśmy „Roczek” :)
***
Tego dnia mój Mąż wrócił z pracy lekko spóźniony i wręczył mi piękną białą różę przyozdobioną białą rafią i czarną siateczką, delikatną niczym pajęcza sieć. Powiedział przy tym tylko jedno słowo: „MERCI”. Z uśmiechem na ustach odparłam, że to chyba raczej ja powinnam odpowiedzieć w ten sposób. Na co mój Małżonek dodał, nie, to ja mówię Ci „merci”, przypomnij sobie pierwszą wersję swojej ulubionej reklamy: „Merci, tak podziękuję Ci, Merci, że jesteś tu”...
Teraz ja dziękuję Ci, że tu jesteś.




I wszystko stało się jasne :)
Dziękuję Ci Kotuś :*
***
Mąż otrzymał dodatowo prezent od losu. Żartuję, że też z okazji naszej rocznicy, bo dokładnie od dnia 1 września dostał awans i objął nowe stanowisko. Gratuluję Mężuś :)
Ostatnio bardzo dużo się u nas dzieje. Wszystkie elementy układanki pt. "Życie" zaczynają się układać w sensowną całość. Postaram się opisać wydarzenia z ostatniego miesiąca i muszę to zrobić w przeciągu kilku dni, gdyż za moment stracimy na jakiś czas „łączne ze światem”. A dlaczego, to też wyjaśni się w ostatnim poście...

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim więcej słońca :)
*