21.07.2014

Głową w chmurach.

Już sam tytuł zdradza moje ogromne wręcz uwielbienie do obrazu nieba. Obok gór i drzew jest to przewodni temat moich fotografii. Mam cały zbiór widoków spektakularnych chmur na nieboskłonie. Te, które przedstawiam dzisiaj są zrobione w przeciągu ostatnich kilku tygodni.


Niebem fascynuję się od dzieciństwa. Pamiętam, że jako mała dziewczynka potrafiłam godzinami leżeć na kocu i wpatrywać się w płynące chmury, nigdy nie byłam znudzona tym monotonnym zajęciem. Najpiękniejsze niebo jest tuż przed burzą; budzi grozę, poczucie władzy i czyni nas (ludzi) maluczkimi wobec potęgi natury. Niebo w czasie czerwcowych nocy nigdy później, ani wcześniej nie jest tak przepełnione migoczącymi gwiazdami. Zaś pełnia księżyca, którą doświadczam z uwielbieniem co 28 dni jest widowiskiem zapierającym dech.
Dzisiaj chciałam Was uraczyć namiastką tego co cieszy do granic moje oczy.
Ach, świat jest taki piękny!!!!!!!!!!!!! :D






 


A te widoki są najbardziej spektakularne jakie udało mi się uchwycić w ostatnim czasie.
Prawda, że tak piękne aż niewiarygodne? :)





Za kilka dni zabiorę Was na wirtualny spacer po bardzo bliskiej okolicy naszej wioski :)
Do "zobaczenia" ;)