15.09.2012

Candy - wyniki.


Witam Was serdecznie :)
Tak jak obiecałam, pomimo iż jestem z dala od domu, ale dziś 15-ty, więc przeprowadziłam losowanie. Na szczęście osób nie było dużo, dokładnie tyle, ile oczek w każdej kostce do gry. Hmmm, dlaczego zatem nie rzucić kostką? I tak też zrobiłam... :)
  1. Magdalena
  2. AnkaSkakanka
  3. Edyta
  4. Asia
  5. Dana
  6. Fuerto
Wypadło .............................................. 2 !!! (czerwoną kostką) :)
Bez zbędnego przedłużania obwieszczam, że zwyciężczynią jest AnkaSkakanka.
Serdecznie gratuluję Aniu! :)
Ponieważ nie było chętnej osoby na komplet biżuterii, postanowiłam że osoba, która wylosuje książkę, otrzyma dodatkowo w/w kamienie. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i ogromnie się cieszę, że całość nagrody powędruje do Ciebie :)
Przesyłkę nadam jak tylko wrócę do domu. Proszę prześlij mi adres do wysyłki na mojego maila, który znajduje się na lewym, bocznym pasku bloga.

*          *          *          *          *
Pozdrawiam Was szczęśliwa do granic,
wypoczęta na maksa i radosna od ucha do ucha :))