15.05.2012

BLACK-WHITE home & me.

To mój trzeci blog, który tym razem powstał z ogromnej potrzeby zmiany...
Przyczyniło się do tego stanu rzeczy wiele aspektów zachodzących aktualnie w moim życiu. Pisząc kolejne posty będę dzielić się z Wami tym, co nieuniknione, czasem bolesne, a momentami bardzo radosne.
Dlaczego akurat taki tytuł?


BLACK & WHITE” bo całe nasze życie jest właśnie w tych barwach.
Black i white, to przeciwieństwa, które przez całe życie wzajemnie się uzupełniają stanowiąc jedną, spójną całość. Black i white jest jak dobro i zło, ciepło i zimno, dzień i noc, słońce i deszcz. Black i white jest jak strach i odwaga, narodziny i śmierć, zdrowie i choroba, radość i smutek. To także lato i zima, niebo i piekło, nagroda i kara, śmiech i łzy...

BLACK&WHITE – to moje życie!
BLACK&WHITE – to po prostu JA!

„HOME & ME” jak sama nazwa wskazuje, będzie niejako kontynuacją mojego poprzedniego bloga „home is my life”, do którego mam szczególny sentyment.

No to co, zaczynamy! :)
Pozdrawiam Was serdecznie